onsdag 25 maj 2011

Bodenloppis

På fredag åker jag och min lillasyster från Umeå till Boden för att gå på loppis. Det låter kanske överdrivet att åka så långt men Lions loppis sista helgen i maj (28-29/5) är en HÄNDELSE. Tilläggas bör att det samma helg är så kallad Megaloppis på Nolia i Umeå. I vanliga fall skulle jag ha hängt på låset där och det är verkligen synd att det måste vara samma datum. Vandrarhem är bokat och armbågarna vässade. Nu är bara frågan, släpvagn eller inte släpvagn?

Femradigt kristallhalsband som jag fyndat i Boden

                                             

2 kommentarer:

  1. Halsbandet är underbart, systern är avundsjuk och släpet...När du köpt den JÄTTESTORA saken och fraktat det hem - var ska du rymma den då?

    SvaraRadera
  2. nu tycker jag inte att du skall vara så näsvis:P Det var faktiskt den andra systerns idé, så det så!

    SvaraRadera